მათემატიკა მეორე კლასი
2018-2019 სასწავლო წელი I სემესტრი
2018-2019 სასწავლო წელი I სემესტრი
წრის დასახელება: ნორჩი მათემატიკოსები
საწრეო მუშაობა ხელს უწყობს, მოსწავლეთა
დაინტერესებასა და მოტივაციის გაზრდას, გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიან
ათვისებაში:
მათემატიკის წრის
მეცადინეობის მიზანია:
მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება. ამიტომ, გაკვეთილზე
მოსწავლეებს ვთავაზობთ სხვადასხვა სახის სავარჯიშოებს,რომლის გადაწყვეტა
აზროვნებას საჭიროებს. ასეთი სავარჯიშოები უნდა იყოს როგორც სტანდარტული ისე არა
სტანდარტული. მაგრამ ყველა მოსწავლე ვერ შეძლებს ასეთი სავარჯიშოების
ამოხსნას,ამიტომ საწრეო მუშაობის დროს უნდა დავსახოთ გადაწყვეტის გზები,რათა ყველა
მოსწავლემ შეძლოს ყველა სავარჯიშოს შესრულება. მათემატიკური წრის მთავარი
დანიშნულებაა მათემატიკაში ნიჭიერ მოსწავლეთა გამოვლენა და მათი ცოდნის გაღრმავება
და კვლევითი მუშაობის განვითარება.
II-კლასი.
2018-2019
სასწავლო წლის გეგმა (პირველი სემესტრი).
( მეცადინეობა
ტარდება კვირაში ერთხელ პარასკევ დღეს)
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
||
1
|
28.09
|
რიცხვები 1-დან 20-მდე.
|
1
|
|
2
|
5.10
|
შეკრება-გამოკლება 20-ის ფარგლებში.შეკრების თვისებები.
|
1
|
|
3
|
12.10
|
გეომეტრიული ფიგურები.
|
1
|
|
4
|
19.10
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
|
1
|
|
5
|
26.10
|
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები.
|
1
|
|
6
|
2.11
|
რამდენითაა მეტი? რამდენითაა ნაკლები?
|
1
|
|
7
|
9.11
|
რამდენითაა მეტი? რამდენითაა ნაკლები?
|
1
|
|
8
|
16.11
|
ათეულები.
|
1
|
|
9
|
23.11
|
ათეულები.
|
1
|
|
10
|
30.11
|
რომელი რიცხვია მეტი? რომელი რიცხვია ნაკლები?
|
1
|
|
11
|
7.12
|
რიცხვების გაორმაგება.
|
1
|
|
12
|
14.12
|
შევადაროთ მიმდევრობა, შევავსოთ მიმდევრობა.
|
1
|
|
13
|
21.12
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
|
1
|
|
14
|
28.12
|
წრის მუშაობის შეჯამება.
|
1
|
|
წრის მოსწავლეთა სია:
1.გრძელიშვილი
ირაკლი.
2.დეკანოიძე ამირან.
3.დავაძე
სანდრო.
4.მიშველიძე ბარბარე.
5.მწყერაშვილი
გვანცა.
6.მწყერაშვილი ნინი.
7.სადღობელაშვილი მარიამი.
8.ფოფხაძე დავითი.
9.ჩხიტუნიძე ელენე.
10.ჩხიტუნიძე ლუკა.
11.ჭიტაძე ნიკოლოზი.
12.ხარშილაძე ანამარია.
13.ხვედელიძე ანასტასია.
Comments
Post a Comment