წრის
დასახელება: ნორჩი მათემატიკოსები
საწრეო მუშაობა ხელს უწყობს, მოსწავლეთა
დაინტერესებასა და მოტივაციის გაზრდას, გაკვეთილზე შესასწავლი მასალის საფუძვლიან
ათვისებაში:
მათემატიკის წრის მეცადინეობის მიზანია: მოსწავლეებში მათემატიკისადმი ინტერესის გაღვივება. ამიტომ,
გაკვეთილზე მოსწავლეებს ვთავაზობთ სხვადასხვა სახის სავარჯიშოებს,რომლის
გადაწყვეტა აზროვნებას საჭიროებს. ასეთი სავარჯიშოები უნდა იყოს როგორც
სტანდარტული ისე არა სტანდარტული. მაგრამ ყველა მოსწავლე ვერ შეძლებს ასეთი სავარჯიშოების
ამოხსნას,ამიტომ საწრეო მუშაობის დროს უნდა დავსახოთ გადაწყვეტის გზები,რათა ყველა
მოსწავლემ შეძლოს ყველა სავარჯიშოს შესრულება. მათემატიკური წრის მთავარი
დანიშნულებაა მათემატიკაში ნიჭიერ მოსწავლეთა გამოვლენა და მათი ცოდნის გაღრმავება
და კვლევითი მუშაობის განვითარება.
II-კლასი.
2019 სასწავლო წლის გეგმა (მეორე სემესტრი).
(
მეცადინეობა ტარდება კვირაში ერთხელ პარასკევობით.)
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების რაოდენობა
|
||
1
|
25.01
|
ათეულები.
|
1
|
|
2
|
1.02
|
ათეულები და ერთეულები.
|
1
|
|
3
|
8.02
|
რიცხვები 60-მდე.
|
1
|
|
4
|
15.02
|
100-ზე ნაკლები რიცხვები.
|
1
|
|
5
|
22.02
|
ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები.
|
1
|
|
6
|
1.03
|
რიცხვის უახლოესი ხუთეული.
|
1
|
|
7
|
15.03
|
რიცხვის უახლოესი ათეული,ოცეული.
|
1
|
|
8
|
22.03
|
ამოვხსნათ ამოცანები.
|
1
|
|
9
|
29.03
|
ფიგურის შიგა და გარე წერტილები.
|
1
|
|
10
|
5.04
|
ფიგურის საზღვარი.
|
1
|
|
11
|
12.04
|
შევკრიბოთ ათეულები.
|
1
|
|
12
|
19.04
|
გამოვაკლოთ
ათეულები.
|
1
|
|
13
|
3.05
|
მივუმატოთ ერთნიშნა რიცხვი.
|
1
|
|
14
|
10.05
|
გამოვაკლოთ ერთნიშნა რიცხვი.
|
1
|
|
15
|
17.05
|
ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები, გამოვიყენოთ შეკრების თვისებები.
|
1
|
|
16
|
24.05
|
ვიპოვოთ უცნობი საკლები,მაკლები.
|
1
|
|
17
|
31.05
|
რიცხვითი გამოსახულება.
|
||
18
|
7.06
|
წრის მუშაობის შეჯამება.
|
||
წრის
მოსწავლეთა სია:
1.გრძელიშვილი
ირაკლი.
2.დეკანოიძე ამირან.
3.დავაძე
სანდრო.
4.მიშველიძე ბარბარე.
5.მწყერაშვილი
გვანცა.
6.მწყერაშვილი ნინი.
7.სადღობელაშვილი მარიამი.
8.ფოფხაძე დავითი.
9.ჩხიტუნიძე ელენე.
10.ჩხიტუნიძე ლუკა.
11.ჭიტაძე ნიკოლოზი.
12.ხარშილაძე ანამარია.
13.ხვედელიძე ანასტასია.
Comments
Post a Comment