ნორჩი მკითხველების სამუშაო პროგრამა (მეორე სემესტრი)





             
                                                                                                                                                                                    ნორჩი მკითხველები (მხატვრული წრე)
წრის მიზანი:

მხატვრული კითხვის წრე მიზნად ისახავს მოსწავლეებში მხატვრული კითხვის უნარ- ჩვევების განვითარებას,რაც გულისხმობს: ინტონაციაჟესტიკულაციას,მახვილის, რიტმის,პაუზის, და სხვა მხატვრული გამომსახველობითი საშუალებების შესწავლას და გამოყენებას ლექსის თქმისას.
სამიზნე ჯგუფი:
მხატვრული კითხვის წრეში გაერთიანებულნი არიან მე–2 კლასის მოსწავლეები.
მეცადინეობები ჩატარდება ორშაბათობით.

წრის სამუშაო პროგრამა



            ძირითადი საკითხები:
1.      ტექსტის მხატვრული წაკითხვა გამომეტყველებით.
2.      მურმან ლებანიძის პოეზიის გაცნობა.
3.      მურმან ლებანიძის ლექსი ,,უფლისციხესთან“.
4.      ლექსში ავტორის  განწყობის ამოცნობა;
5.      წყვილში მხატვრული კითხვა.
      6.   პაუზის ფუნქცია;
      7.   რიტმი და მისი სახეები;
      8.   ინტონაცია;
      9.   მიმიკა და ჟესტიკულაცია;
      10. მსმენელზე ზემოქმედების საშუალებები;
      11.ხმის აწევდაწევის ხელოვნება

ნაწარმოებები:

1.მურმან ლებანიძის პოეზია.

2. ანა კალანდაძის პოეზია.


1.      ანა კალანდაძის პოეზია.


                                                            II-კლასი
                                     2018 სასწავლო წლის პროგრამა (პირველი სემესტრი.
          მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ ორშაბათობით.

N
თარიღი
                             თემის დასახელება
საათების
 რაოდენობა
1
28.01
წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა.
         1
2
4.02
მ.ლებანიძის პოეზიის გაცნობა.
         1
3
11.02
მურმან ლებანიძის ლექსი ,,უფლისციხესთან“, ,,ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო", ,,გაზაფხული შემოსულა ლენ".
         1
4
18.02
ლექსების მხატვრული წაკითხვა გამომეტყველებით.
          1
5
25.02
ლექსში ავტორის განწყობის ამოცნობა
           1
6
4.03
მახვილი.მახვილის ფუნქცია.
          1
7
18.03
პაუზის ფუნქცია.
          1
8
25.03
რიტმი და მისი სახეები.
          1
9
1.04
ინტონაცია.მიმიკა და ჟესტიკულაცია.
          1
10
8.04
ხმის აწევ-დაწევის ხელოვნება.
          1
11
15.04
ანა კალანდაძის ბიოგრაფიული ცნობები.
          1
12
22.04
ანა კალანდაძის ლექსების გაცნობა.
          1
13
6.05
ლექსების შესწავლა.
          1
14
13.05
მუშაობა ლექსების მხატვრულად გამოთქმაზე.
          1
15
20.05
ყურადღების გამახვილება მახვილის,პაუზის და რიტმის სახეებზე.
          1
16
27.05
ყურადღების გამახვილება ინტონაციის,მიმიკის,  ჟესტიკულაციისა და ხმის აწევ-დაწევის ხელოვნებაზე.
          1
17
3.06
მსმენელზე ზემოქმედების საშუალებები.
          1
18
10.06
წრის მუშაობის შეჯამება.


                                  მოსწავლეთა სია:

           1.გრძელიშვილი ირაკლი.
           2.დეკანოიძე ამირანი.
           3.მწყერაშვილი ნინი
           4.ფოფხაძე დავითი.
           5.ხარშილაძე ანამარია.
           6.სადღობელაშვილი მარიამ.

Comments

Popular posts from this blog

ქართული ენა

,,კითხვისა და გააზრების" წრე

,,კითხვისა და გააზრების " წრე