ნორჩი მკითხველების სამუშაო პროგრამა (მეორე სემესტრი)
ნორჩი მკითხველები (მხატვრული წრე)
წრის მიზანი:
მხატვრული კითხვის წრე მიზნად ისახავს მოსწავლეებში მხატვრული კითხვის უნარ- ჩვევების განვითარებას,რაც გულისხმობს: ინტონაცია – ჟესტიკულაციას,მახვილის, რიტმის,პაუზის, და სხვა მხატვრული გამომსახველობითი საშუალებების შესწავლას და გამოყენებას ლექსის თქმისას.
სამიზნე ჯგუფი:
მხატვრული კითხვის წრეში გაერთიანებულნი არიან მე–2 კლასის მოსწავლეები.
მეცადინეობები
ჩატარდება
ორშაბათობით.
წრის სამუშაო პროგრამა
ძირითადი
საკითხები:
1.
ტექსტის მხატვრული
წაკითხვა გამომეტყველებით.
2.
მურმან
ლებანიძის პოეზიის გაცნობა.
3.
მურმან
ლებანიძის ლექსი ,,უფლისციხესთან“.
4.
ლექსში
ავტორის განწყობის
ამოცნობა;
5.
წყვილში
მხატვრული კითხვა.
6. პაუზის
ფუნქცია;
7. რიტმი
და მისი სახეები;
8. ინტონაცია;
9. მიმიკა
და ჟესტიკულაცია;
10. მსმენელზე ზემოქმედების საშუალებები;
11.ხმის აწევ–დაწევის ხელოვნება
ნაწარმოებები:
1.მურმან
ლებანიძის პოეზია.
2. ანა კალანდაძის პოეზია.
1. ანა კალანდაძის პოეზია.
II-კლასი
2018
სასწავლო წლის პროგრამა (პირველი სემესტრი.
მეცადინეობა ჩატარდება კვირაში ერთხელ ორშაბათობით.
N
|
თარიღი
|
თემის დასახელება
|
საათების
რაოდენობა
|
1
|
28.01
|
წრის მუშაობის გეგმის გაცნობა.
|
1
|
2
|
4.02
|
მ.ლებანიძის პოეზიის გაცნობა.
|
1
|
3
|
11.02
|
მურმან ლებანიძის ლექსი ,,უფლისციხესთან“, ,,ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო", ,,გაზაფხული შემოსულა ლენ".
|
1
|
4
|
18.02
|
ლექსების მხატვრული წაკითხვა გამომეტყველებით.
|
1
|
5
|
25.02
|
ლექსში ავტორის განწყობის ამოცნობა
|
1
|
6
|
4.03
|
მახვილი.მახვილის ფუნქცია.
|
1
|
7
|
18.03
|
პაუზის ფუნქცია.
|
1
|
8
|
25.03
|
რიტმი და მისი სახეები.
|
1
|
9
|
1.04
|
ინტონაცია.მიმიკა და ჟესტიკულაცია.
|
1
|
10
|
8.04
|
ხმის აწევ-დაწევის ხელოვნება.
|
1
|
11
|
15.04
|
ანა კალანდაძის ბიოგრაფიული ცნობები.
|
1
|
12
|
22.04
|
ანა კალანდაძის ლექსების გაცნობა.
|
1
|
13
|
6.05
|
ლექსების შესწავლა.
|
1
|
14
|
13.05
|
მუშაობა ლექსების მხატვრულად გამოთქმაზე.
|
1
|
15
|
20.05
|
ყურადღების გამახვილება მახვილის,პაუზის და
რიტმის სახეებზე.
|
1
|
16
|
27.05
|
ყურადღების გამახვილება ინტონაციის,მიმიკის, ჟესტიკულაციისა და ხმის აწევ-დაწევის ხელოვნებაზე.
|
1
|
17
|
3.06
|
მსმენელზე ზემოქმედების საშუალებები.
|
1
|
18
|
10.06
|
წრის მუშაობის შეჯამება.
|
მოსწავლეთა
სია:
1.გრძელიშვილი ირაკლი.
2.დეკანოიძე ამირანი.
3.მწყერაშვილი ნინი
4.ფოფხაძე დავითი.
5.ხარშილაძე ანამარია.
6.სადღობელაშვილი მარიამ.
Comments
Post a Comment