ქართული ენა
                                              19.03.2019 წელი
       თემა: ქეთევან ჭილაშვილის მოთხრობა ,,ჩურჩხელა“.
       მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის კითხვას და ანალიზს.საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას.საკუტარი აზრის ჩამოყალიბებას.
      მოსწავლეებმა შეადგინეს ზეპირი თხზულება სურათის მიხედვით.გამოიცვნეს გამოცანა.
,, კნატა-კნუტა თხილის გულსა
   კნაჭა-კრუჭა ქურქი მოსავს.
   ვის მიართმევთ?-კბილიანსა,
   რაში უნდა უკბილოსა!“
                                     (ჩურჩხელა)
        მოთხრობა წაიკითხეს პაუზებით. I პაუზა: ,,გაუწოდა შვილისვილს ჩურჩხელა“.
                                                                      II პაუზა: ,,თავისი კუდრაჭა შვილიშვილი“.
აიხსნა უცხო სიტყვები,ასევე წაიკითხეს ტექსტი გამოკრებით,როლურად (ბებია, ტასიკო, ავტორი). გააკეთეს ტექსტის ანალიზი.შეძლეს კითხვებზე პასუხის გაცემს სათანადო დასაბუთებით.შეაფასეს ტასოსა და ბებიას მოქმედება.
      გაიხსენეს ანდაზა რომელიც მოთხრობას შეესაბამებოდა: ,,სახელის გატეხვას, თავის გატეხევა სჯობია“.




Comments

Popular posts from this blog

ქართული ენა

,,კითხვისა და გააზრების" წრე

,,კითხვისა და გააზრების " წრე