ქართული
ენა
19.03.2019 წელი
თემა:
ქეთევან ჭილაშვილის მოთხრობა ,,ჩურჩხელა“.
მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ ტექსტის კითხვას და ანალიზს.საკუთარი აზრის ჩამოყალიბებას.საკუტარი
აზრის ჩამოყალიბებას.
მოსწავლეებმა
შეადგინეს ზეპირი თხზულება სურათის მიხედვით.გამოიცვნეს გამოცანა.
,, კნატა-კნუტა თხილის გულსა
კნაჭა-კრუჭა
ქურქი მოსავს.
ვის მიართმევთ?-კბილიანსა,
რაში უნდა
უკბილოსა!“
(ჩურჩხელა)
მოთხრობა
წაიკითხეს პაუზებით. I პაუზა: ,,გაუწოდა შვილისვილს ჩურჩხელა“.
II პაუზა:
,,თავისი კუდრაჭა შვილიშვილი“.
აიხსნა უცხო სიტყვები,ასევე წაიკითხეს ტექსტი გამოკრებით,როლურად
(ბებია, ტასიკო, ავტორი). გააკეთეს ტექსტის ანალიზი.შეძლეს კითხვებზე პასუხის გაცემს
სათანადო დასაბუთებით.შეაფასეს ტასოსა და ბებიას მოქმედება.
გაიხსენეს
ანდაზა რომელიც მოთხრობას შეესაბამებოდა: ,,სახელის გატეხვას, თავის გატეხევა სჯობია“.
Comments
Post a Comment