ქართული ენა
                                                 5.03.2018 წელი
        თემა:შ.ასანიშვილის ,,ლამაზი დედა".
        მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ლიტერატურული ტექსტის კითხვას და ანალიზს,ლოგიკური მხჯელობის უნარის განვითარებას.
    მოსწავლეები კითხულობენ დაფაზე დაწერილ ფრაზას: ,,დედაჩემი ის არის,ვინც ყველაზე ლამაზია". გაიხსენეს რომელი მოთხრობიდან იყო ეს სიტყვები და იმსჯელეს რატომ არის დედა ყველაზე უკეთესი,შეიძლება იყოს თუ არა დედა ულამაზო.(წყვილებში მუშაობა).
      მოსწავლეებმა ტექსტი წაიკითხეს პაუზებით:
I პაუზა-- ,,მე დედაჩემს დავხატავ".
II პაუზა-- ,,ჩანთები დააჭერინეს".
III პაუზა--- ,,ეზოში ძია სოსო,რომ არ გამოჩენილიყო."
IV პაუზა--,,დარცხვენილები გაეშურნენ შინისაკენ".
   თითოეული პაუზის შემდეგ მოსწავლეები გამოთქვამდენ თავიანთ ვარაუდებს.დაისვა კითხვები. იმსჯელეს როგორი იყო მოთხრობა:
 ( ა.) სახალისო და დამაფოქრებელი.
  ბ. მოსაწყენი და სევდიანი.
  გ. სახალისო და გასართობი.
მოსწავლეებმა ტექსტი წაიკითხეს გამოკრებით,გაგრძელებით,როლებში.ტექსტი წარმოადგინეს სურათების სახით და თითოეულ სურათს შეურჩიეს სახელწოდება:დედების დახატვა, გოგონების დავა,შეკითხვა,ძია სოსოს სიტყვები.
  გააკეთეს ტექსტის ანალიზი.იმსჯელეს ძია სოსოს სიტყვებზე: ,,დედები საერთოდ,ლამაზები არიან,ყველაზე ლამაზი დედა კი ისაა, ვისაც ჭკვიანი და ზრდილი შვილი ჰყავს".დაწერეს წინადადება: ,,კიდევ ბევრჯერ გაგითენდეს,დედავ, მარტის დილა."

Добавьте подпись


Comments

Popular posts from this blog

ქართული ენა

,,კითხვისა და გააზრების" წრე

,,კითხვისა და გააზრების " წრე