ქართული ენა
                                                      28.05.2019 წელი
    თემა:ქ.ჭილაშვილის მოთხრობა ,,ჩიტები გამებუტნენ".
   მიზანი:მოსწავლეები შეძლებენ ლიტერატურული ტექსტის კითხვას და ანალიზსს, ლიტერატურული პერსონაჟების დახასიათებას.
     მოსწავლეებმა შეავსეს სქემა. მასწავლებელმა დაფაზე დახაზა წრე, სადაც ჩაწერა სიტყვა ,,ჩიტი".მოსწავლეებმა ჩამოწერეს ჩიტების სახელები.
    მოსწავლეებმა ტექსტი წაიკითხეს პაუზებით: I პაუზა--- ,,ჩემს დაყრილ საკენკს არ ეკარებიან", II პაუზა-------- ,,მაშ რატომ არ კენკავენ?, III პაუზა- ,,მე კი იმდენი ნამცეცი დავუყარე, ყველას ეყოფა". ნაწილ-ნაწილ, მთლიანად,როლებად. გაანალიზეს მოცემული ტექსტი.ყურადრება გამახვილდა და გაანალიზდა წინადადება: ,,ჩიტებმაც იციან საკუთარი ძალ-ღონით მოპოვებული ლუკმის გემო".გაირკვა მისი დედააზრი,გაავლეს პარალელი მოსმენილთან,ნანახთან,წაკითხულთან.
   დაახასიათეს პერსონაჟები, გამოიტანეს დასკვნა: თითქმის ყველა მოქმედი პირის საქციელი მისაბაძია. შეავსეს სქემა დაწერეს თუ რა არის ,,სიკეთე" და რა ,,ბოროტება". წრის მუშაობა საინტერესოდ წარიმართა.

/








Comments

Popular posts from this blog

,,კითხვისა და გააზრების " წრე

ქართული ენა