ქართული ენა
                                              7.05.2019 წელი

          თემა: ო.იოსელიანის მოთხრობა: ,,ირმები და ტურა".
          მიზანი: მოსწავლეები შეძლებენ ლიტერატურული ტექსტის კითხვას და ანალიზს.აზროვნებისა და მეტყველების განვითარებას, მოქმედი პერსონაჟების დახასიათებას.
       მოსწავლეებმა ისაუბრეს მეგობრობის შესახებ.დაფაზე დაწერილ ნაწყვეტებს დაარქვეს სათაური.,,მეგობრობა". ტექსტი წაიკითხეს პაუზებით.
I პაუზა: სამი აბზაცის შემდეგ.
II პაუზა: მეოთხე აბზაცის შემდეგ.
    მოსწავლეების დახმარებით აიხსნა უცხო სიტყვები.დაისვა პირველი დონის კითხვები:

  • რა მოუკითხა ირემმა ირემს?
  • რა ქნა მეორე ირემმა?
  • რას ელოდნენ ირმები მოუთმენლად?
  • რა იკითხა გაოცებულმა ტურამ?
  • რა უპასუხეს ირმებმა?
  • ნეკერი ძალიან ბევრი ჰქონდათ ირმებს?
  • ლუკმის შოვნა ძალიან ძვირი უჯდებოდათ მტაცებლებს?
გაარკვიეს რომ ზღაპარში მთავარია ,,მეგობრობა".ისწავლეს ანდაზა: ,,მგელს მგლობა შეერქვა, ტურამ ქვეყანა დააქცია".
    მოსწავლეებმა ერთმანეთს დაუსვეს შეკითხვები ერთმანეთს:
  • რატომ მიართვა ირემმა ირემს ბალახი?
  • როგორ გადაუხადა მან სამაგიერო?
  • რამ გააკვირვა ტურა?
  • რა პასუხი გასცა ირმებმა ტურას?                                                                                                გამოიტანეს დასკვნა თუ რისი თქმა სურდა მწერალს: ,,დიდია სიყვარულით მიძღვნილის ფასი, თუნდ ეს ძღვენი მცირედი იყოს, რასაც ვერ გაიგებენ ძუნწი და გაუმაძღარი ადამიანები".                                                                                                                  დაახასიათეს ირმები ( ყურადღებიანი, მეგობრულები, კეთილები, მცირდითაც კმაყოფილი,მოსიყვარულეები).                                                                                           ტურა (გაუმაძღარი, მხოლოდ თავის მუცელზე ფიქრობს, არ იცის მეგობრობის,სიკეთის, ყურადღების ფასი, არის ცბიერი და მოხეხებული.)                        წრის მუშაობა საინტერესოდ წარიმართა მოსწავლეები კმაყოფილები  დარჩნენ. 







Comments

Popular posts from this blog

,,კითხვისა და გააზრების " წრე

ქართული ენა